Tilaus- ja toimitusehdot
Meillä on 18 vuoden ikäraja ostoille (ellei huoltaja kirjallisesti hyväksy ostoa).
Tilaaminen
Verkkokaupassamme on helppoa ja turvallista tehdä ostoksia. Tällä hetkellä toimitamme tuotteet tietyille toimituspaikoille. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Ostohetkellä voimassaoleva hinta näkyy tuotteen vieressä. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Hintatieto
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Maksaminen
Tilaaminen yhteydessä
Tilaukset voidaan myös maksaa noudon yhteydessä pankkikortilla, MobilePaylla tai käteisellä.
Visma Pay
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitus
Lunastamattomat paketit
Tuotteista jotka jäävät asiakkaalta lunastamatta veloitamme rahdin, paluurahdin ja käsittelymaksun. Yhteensä 30 Euroa. Tilavilla lähetyksillä rahtiin lisätään lisäkustannuksia hinnaston mukaan.
Palautukset
Koska myymme elintarvikkeita, tuotteillamme ei ole palautusoikeutta.
Takuu ja reklamaatio
Mikäli Hemmanetin tai muu tilattu tuote on vioittunut, puutteellinen tai vääränlainen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi. Ilmoitus viallisesta tuotteesta on tehtävä kolmen päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Aiheutuneen vahingon korvaamisesta sovitaan tapauskohtaisesti. Ilmoitukset virheistä: info@hemmanet.fi
Reklamaatioiden yhteydessä on syytä huomata:
Jos olet saanut viallisen tuotteen tai väärän tavaran, pyydämme, että otat välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@hemmanet.fi. Kuvaile ongelma mahdollisimman perusteellisesti. Ellemme pysty korjaamaan ongelmaa, saat luonnollisesti tilalle uuden, virheettömän tuotteen. Reklamaation sinun tulee laatia meiltä saamiesi ohjeiden mukaan. Mikäli toimitamme uuden tuotteen, palautamme mahdolliset rahtikulut 14 päivän kuluessa siitä päivästä kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Tuotteen palautus meille ja rahan palautus asiakkaalle tulee tapahtua ilman turhia viiveitä.